Pages

Og ikke mindst hvorfor?

tirsdag den 17. februar 2015

At blogge er ikke fremmet for mig, men tiderne har ændret sig og dermed også mine behov.

Jeg har taget tilløb til rablendemor længe og haft mange tanker omkring bloggen. Skal jeg eller de personer der skrives om være anonyme?
Svaret er nej! Min verden er alt andet end lyserød nu! Både en erkendelse jeg så sandelig selv er blevet klar over, men som heller ikke burde efterlade min omverden om hvordan jeg har det!

Dette er vrangen ud!
Bloggen vil handle om hvordan det er at blive valgt fra af ens egen familie, en kamp som delemor og alle de tanker der følger med og en daglig kamp for at blive stående oprejst og overvinde de små stemmer i hovedet.

Jeg er det man kalder et blomster barn! Et barn der vendte den sociale arv, men jo længere jeg er komme i livet, jo mere vender jeg tilbage til en negativt mønster. Et er at vende et helt liv, men noget andet at dælme at havde fået der bearbejdet!

Mange vil spørge hvorfor jeg vælger at skrive om det, på en blog der er frit tilgængelig?
Fordi det hjælper mig, fordi jeg gennem netværk ved at jeg ikke er den eneste som kæmper med spøgelser fra en fortid og ikke mindst fordi jeg ikke ønsker at gemme min længere og få alt det at se ud som om at det hele er belagt med candyfloss! For af og til er livet virkelig lort og lagkage.

Velkommen til en verden hvor ikke alt er lyserødt og bestemt ikke uden nullermænd i hjørnerne. Velkommen til min verden!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |